10 Νοεμβρίου 2010

ΤΑ ΞΩΤΙΚΟΠΑΠΟΥΤΣΑ ΣΤΟΝ ΙΑΝΟ

1 σχόλιο:

  1. Καλή σου μέρα και καλώς σε βρίσκω...ψάχνοντας να βρώ καποιον εκδοτικό οίκο πατησα το βελακι μου στο παραμυθοποιείο..και αρχισα να διαβάζω τα των εκδοτικών οικων που τα ίδια περασα και εγώ.. οχι οτι έχω γραψει τιποτα εξεραιτικό απλώς μερικά παραμύθια για μικρα παιδιά...που θα ήθελα κάποτε να τα δώ σε βιβλίο.. ενα δύο δεν έχει σημασία.. το ένα βέβαια εχει παρει και βραβείο παιδικής λογοτεχνίας...και απο ότι είδα αυτό το πετύχατε εσεις με ενα συγκεκριμενο οικο..θα ηθελα να επικοινωνισω μαζί τους. να δώ τι μπορώ να κανω...θα το τολμήσω...βλέπω οτι εισαι απο Θεσσαλονικη... το ίδιο και εγώ αλλα μενω Κρήτη...θα χαρώ να τα λέμε... μου αρέσουν οι ανθρωποι που ασχολούνται μα τις παιδικές ψυχούλες...
    Υ.Γ αν έβγαζες την επαλήθευση θα βοηθούσε στην εςπικοινωνία σου και με άλλους μπλόκερ ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή